Pelbagai Maklumat Di Kongsi

Menyangka Hadiah Sebuah Percutian Mewah, Gadis Sanggup Lakukan Aksi Melampau Dengan 24 Lelaki

 On Jumaat, 4 Julai 2014  







Seorang gadis sanggup melakukan aksi seks terbuka dengan lebih 20 lelaki di sebuah pub kerana menyangka dia akan mendapatkan habuan berupa sebuah percutian mewah. Sebaliknya yang berlaku apabila dia hanya berjaya mendapatkan sebotol minuman keras yang berharga $ 4.  

Aktiviti ini dinamakan 'Mamading' dimana para gadis akan melakukan aksi-aksi seks untuk mendapatkan minuman keras percuma. Datuk bandar Majorca berkata, pihak kerajaan tidak pernah membenarkan aktiviti tidak bermoral itu dilakukan di kawasan pemerintahannya.

Aksi gadis dari Britain itu telah dirakam oleh para pengunjung & menjadi viral di laman-laman sosial. Kebanyakan pengguna mengutuk tindakan gadis berkenaan yang dianggap tidak bermoral.


          



                                    


Polis sedang menyiasat klip video berkenaan & memberi amaran kepada pengusaha pusat hiburan supaya tidak menjalankan aktiviti tidak bermoral berkenaan. Jika tertangkap, pusat hiburan berkenaan akan diarah tutup.

Menyangka Hadiah Sebuah Percutian Mewah, Gadis Sanggup Lakukan Aksi Melampau Dengan 24 Lelaki 4.5 5 Unknown Jumaat, 4 Julai 2014 Seorang gadis sanggup melakukan aksi seks terbuka dengan lebih 20 lelaki di sebuah pub kerana menyangka dia akan mendapatkan habu...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sponser

Dikuasakan oleh Blogger.